השופטים במוצ"ש – לפחות אצלם אין סיבה לדאגה

זמן: מוצ"ש, יוני 2023

מיקום: השופטים פינת אבן גבירול 39, תל אביב

רקע היסטורי: פאב השופטים (Hashoftim) המיתולוגי חגג לפני שנה יום הולדת 40! והינו אחד מהברים הותיקים בעיר ביחד עם העמירם.

הסיפור: בחודשים האחרונים מוצ"ש זה הדייט הקבוע עם העכברושית כאמור. אך יצא שהיא לא יכלה להצטרף, אז הצעתי למקלאגר (ראו בהמשך) לקבוע לבירה אחרי (כמו בפעם הקודמת כשלא היתה).

מקלאגר הסכים בשמחה, אך העדיף שלא נצא לשניט, שם אין בירות לטעמו. הצעתי את השופטים, תמיד ברירת מחדל טובה, מה גם שעברה שנה מאז שישבתי שם לאחרונה (כפי שיצא גם בברלין בפלורנטין בשבוע שעבר).

הגעתי אל הפאב קצת אחרי 21:30. זה היה מלא, כמו שאר המקומות באזור במוצ"ש, אז ביקשתי מהאחראי שיגיד לי שמשהו יתפנה. עברו כמה דקות עד שהתפנה שולחן קטן בפנים, ועוד כמה דקות עד שהצטרף אליי המשתדרג שביקש וקיבל כינוי משודרג במקום – מקלאגר.

התפריט נראה כמעט זהה לחלוטין לזה שהיה גם לפני שנה, כשבבדיקה לאחר מכן מסתמן שגם המחירים לא עלו – כבר נקודה לטובה. הבירות מהחבית לא בדיוק מיוחדות אך לפחות יש מכל הסוגים ובמידות הנכונות.

מקלאגר הלך על חצי פילזנר (28 ש"ח) ואני על חצי גינס (34) וגם על המבורגר סלק טבעוני של ריינבו (44), כשהמלצרית אמרה לי שייתכן ויתעכב קצת בגלל עומס על המטבח. חשבתי אולי בינתיים ננשנש קצת ארבעס, אך התברר שאלו כבר לא מחולקים ליושבי הבר מזה זמן מה.

דווקא לבירות לקח כמה דקות יותר מדי עד שהגיעו לשולחן, אך אלו היו טריות, קרות וטובות ללא טעמי לוואי.

דיברנו קצת על עבודה, פיטורים של אנשים, מוסיקה, אפילקציות, הופעות (כולל זו של גילמור באנגליה בה הוא היה לפני מספר שנים) ועוד נושאים מגוונים, כשבינתיים הגיע אליי ההמבורגר סלק עם סלט קטן מרענן, שהיה משביע וטעים (אחרי שבטעות הביאו לי כנפיים לא טבעוניות).

ברקע התנגנה מוסיקת רוק טובה ולא שחוקה מדי, ומקלאגר סיפר לי על פרוייקט רשימות ההשמעה שלו לפי סגנונות בספוטיפיי, ואני הצעתי לו לעבור לעבוד שם כמנהל מוצר.

מכיוון שהייתי עוד צריך לרכב חזרה על האופניים ויתרתי על סיבוב שני הפעם, ואחרי ששילמנו את החשבון הלכנו איש איש לאופניו, כשבדיוק נשמעו קריאות שמחה מהסילביה באמפר הסמוך עם הגול השלישי של הנבחרת הצעירה של ישראל במשחק נגד ברזיל ברבע הגמר (שהתברר גם כגול הנצחון).

לסיכום: ככל שמדובר בשופטים בישראל (או בתל אביב), לפחות לפאב הותיק אין סיבה לדאגה, וגם לא לאלו שמגיעים לבלות שם. אותו פאב קלאסי עם אוכל ושתייה מגוונים, במחירים יחסית סבירים, שיתאימו לכולם, מוסיקת רוק טובה ושירות ידידותי, רק חבל שהארבעס כבר לא שם.

3.5 כוכבים בסולם עכברוש העיר – כדאי לבקר

2 מחשבות על “השופטים במוצ"ש – לפחות אצלם אין סיבה לדאגה

  1. פינגבק: לילי רוז – משווים ומעלים | עכברוש העיר

  2. פינגבק: השופטים וחברים – Back to basic | עכברוש העיר

כתיבת תגובה