לילי רוז – משווים ומעלים

זמן: מוצ"ש, יולי 2023

מיקום: אבן גבירול 146 (מול בזל), תל אביב

רקע היסטורי: לילי רוז (Lily Rose), הבר שנקרא באותו השם כמו של בתו של ג'וני דפ, שהפכה אף היא לשחקנית, מותיקי הברים באזור צפון אבן גבירול (שעדיין שורד), חי וקיים כבר 18 שנה. לפני זמן מה עבר לבניין ליד כנראה בגלל העבודות והשיפוצים (כשלידו באופן סימבולי סנדלריה).

הסיפור: שוב הגיע מוצ"ש ואיתו ה"בילוי" הקבוע בקפלן. הפעם העכברושית לא הצטרפה כשבמקומה שכנעתי את הראשוני להגיע (נטול הכינוי שוב נשאר בבית), כשזה הציע שנמשיך לאחר מכן לבירה (שנייה באותו השבוע).

אחרי חווייה עוצמתית בקפלן, חיפשתי משהו קליל, בטווח רכיבה ולא עמוס מדי. בבריו 66 הייתי לפני חודשיים וסתם יקר ובשופטים גם הייתי לא מזמן עם מקלאגר, כשנזכרתי שמישהו דיבר לא מזמן על הלילי רוז באבן גבירול בו לא הייתי כבר כמה שנים טובות (או פחות), הזדמנות טובה לחזור ולבדוק.

הגענו אל המקום בסביבות 21:30. זה היה רגוע ולא עמוס – בחוץ מספר שולחנות מוגבהים בתפוסה חלקית, ובפנים בר קטן ,שהיה ריק ובו התיישבנו, כשברקע מוסיקת רוק בלוז טובה ונעימה.

שמחתי לראות שהבירות קצת השתדרגו מהפעם שעברה – מיקלר IPA כלשהי מהחבית, נגב אואזיס וגם מכבי וגולדסטאר כמובן, במחירים יחסית סבירים לחלק זה של העיר. אני הלכתי על חצי מיקלר (34 ש"ח), כשלראשוני המלצתי על אואזיס ממנה הזמין חצי (34).

לילי רוז – תפריט אלכוהול

יש גם קצת אוכל ונשנושים – בהעדר מטבח, חלקו מגיע ממקומות אוכל סמוכים (חבל שלא מיישמים גם בברים נוספים). אנחנו הסתפקנו במנת נאצ'וס עם מטבלים (25) שיהיה משהו לנשנש עם הבירה, אך אלו היו די סתמיים.

לילי רוז – תפריט אוכל ונשנושים

בעוד אנו שותים, דיברנו על כל מיני, כשהראשוני סיפר לי על תוכניותיו להשלים את ששת המרתונים הגדולים שנה הבאה בבוסטון והציע שאצטרף לטיול באזור (כמו שכבר עשיתי עם הבעז"ב לפני כמה שנים).

אופציה שנייה שהציע היא שנצטרף אליו ואל בת זוגו למופע של טיילור סוויפט בפריז במאי 2024. עד אז מי יודע, אולי כבר לא תישאר לנו דמוקרטיה, ונעבור גם ככה לאירופה.

החשבון יצא 93 ש"ח, שילמנו וחזרנו אל האופניים, מדוושים הביתה בלחות של תל אביב.

לסיכום: הלילי רוז נשאר בר שכונתי תל אביבי פשוט קלאסי, ולא פלצני, כשעם כל העבודות באזור, שוב אין ממש כאלו מסביב. כמו המחאה, בכתובת החדשה נראה שהם משווים ומעלים, נזכור זאת לפעם הבאה כשנהיה בסביבה.

3 כוכבים בסולם עכברוש העיר – אפשר לבקר אפילו כדאי בהפי האוור (א-ה עד 20:30)

2 מחשבות על “לילי רוז – משווים ומעלים

כתיבת תגובה