שניט – אז מה נסגר?

זמן: יום ראשון בלילה, מרץ 2022

מיקום: הארבעה 12, תל אביב

רקע היסטורי: השניט – Schnitt Brewing Company, הינו ברו-פאב (פאב מבשלה) תל אביבי חדש מבית הפורטר אנד סאנס – Porter & Sons, שנפתח בצמוד אליו בתחילת שנת 2022.

הסיפור: אחרי הביקור הראשון הקצת מאכזב בפברואר והביקור השני החודש שפיצה על כך, לא תכננתי לבקר שוב בשניט או לכתוב עליו בפרק זמן קצר שכזה (מבטיח שזה האחרון לתקופה הקרובה).

אך יצא המקרה, ואחרי שהעכברושית ואני ביחד עם עוד חברה יצאנו מהצגה/הופעה של יוצר מוכשר מהשכונה באזור המוסכים, חיפשנו מקום להמשיך אליו לדרינק ונשנוש לילי. השניט, ברחוב הארבעה, היה המקום האטרקטיבי הכי קרוב יחסית (על הטרביץ ויתרנו הפעם).

נכנסנו אל השניט מכיוון רחוב הארבעה קצת אחרי 21:30. הפעם היה דווקא די מלא בפנים, למרות שבחוץ כבר פחות קר.

ניגשנו אל הדלפק של הבר, כשהפעם, בניגוד למה שהופיע בכתבות היחצנות שפורסמו לאחרונה, רק 9 מתוך 16 ברזים היו פעילים (מתוכם שניים סיידרים של באסטרס בכלל), אלא אם בשאר מגישים בירת "Soon", אני אישית לא מכיר (את הבירות הזמינות מהחבית אפשר לבדוק באתר של השניט).

שניט – תפריט בירות

לשמחתי, 3 מתוכן היו בירות חדשות שלא הכרתי מסוגים שאני בד"כ אוהב – NEIPA, Black IPA, Irish Stout, לפחות זה. טעמתי משלושתם (מעניין אם מערבבים את ה NEIPA עם הסטאוט יוצא משהו דומה ל- Black IPA), ובחרתי להזמין Black IPA (חצי ב-34 ש"ח). העכברושית הזמינה שליש סיידר תפוחים של באסטרס (29), והחברה הסתפקה בסודה.

הזמנו גם כמה נשנושים מתפריט האוכל שלא השתנה בתוכן אלא רק בעיצוב – סלט קולסלאו טבעוני (32), צ'יפס (25), טבעות בצל (29), ונאצ'וס (25).

בפנים ליד הבר הרגיש טיפה מעושן (העשן נכנס כנראה מבחוץ כי לא עישנו בפנים), אז יצאנו החוצה עם המשקאות אל כיכר גבעון, שם לא הורגש עשן סיגריות, אלא ניחוחות אחרים.

בחוץ היה די רגוע, ואנו ישבנו ולגמנו לאיטנו. כעבור כמה דקות קיבלנו SMS שגם האוכל מוכן אז ניגשנו לקחת.

האוכל הפעם היה פחות מוצלח – הסלט היה די אנמי ובדיעבד מיותר. הצ'יפס היה סטנדרטי עם מטבל שלא ממש נדבק. טבעות הבצל היו נחמדות אבל חלקן פשוט החליקו מהחלק המטוגן. הנאצ'וס היו פריכים וטובים כבפעם שעברה.

שתינו ונשנשו עוד שעה קלה, כשהפעם ויתרנו על קינוח או סיבוב נוסף.

סיכום: אז מה נסגר עם השניט? נכון שיש אילוצים של זמני בישול ועוד, אך זה לא מצדיק את העובדה שאין מספיק בירות זמינות (במיוחד כמה ימים לפני פסטיבל הבירה באברהם הוסטל בו הם משתתפים). יש מבלים שפתוחים לכמה סוגים של בירה, אך יש כאלו שלא, ומי שלא מתחבר למה שזמין בהחלט יתאכזב אם יבוא. גם באוכל, למרות שמטוגנים לצד הבירה תמיד הולכים. אפשר גם כאן לשדרג את התפריט ולהוסיף דברים יותר מזינים ובריאים.

בסופו של יום, הביקור השלישי עדיין לא מכריע לכאן או לכאן. השניט הוא עדיין ברו-פאב מקורי ומושקע (וקצת יקר) בנוף התל אביבי וספיציפית באזור הארבעה, אך נראה שהמקום סובל עוד מחבלי לידה. מחברה מקצוענים שכאלו אפשר וצריך לצפות שישלימו את הפערים במהרה.

בלי קשר כדאי גם לקפוץ לפאב/מבשלת הדאנסינג קאמל התל אביבית הותיקה והלא רחוקה, אפילו אם רק לצורך ההשוואה (קחו בחשבון שהנראות לא אותו דבר).

3.5 כוכבים לשניט – כדאי לבקר

4 מחשבות על “שניט – אז מה נסגר?

  1. פינגבק: מהתעשיה למתחם – מסע בערבות תל אביב | עכברוש העיר

  2. פינגבק: בירה בחשכה – חוויה חושית שונה | עכברוש העיר

  3. פינגבק: 416 – זה קורה לכולם | עכברוש העיר

  4. פינגבק: שניט – עד האורח הבא? | עכברוש העיר

כתיבת תגובה