דאנסינג קאמל – גם בישראל

רוצים לגלות ברים אלטרנטיביים וייחודיים בהם תשתו בירות בוטיק איכותיות ועוד? הרשמו לסבב ברים עם עכברוש העיר בכבודו ובעצמו!

זמן: יום ראשון בערב, מאי 2019

מיקום: התעשייה 12 (ליד פינת רחוב המסגר), תל אביב

רקע היסטורי: הדאנסינג קאמל – The Dancing Camel, מבשלת בירת הבוטיק הראשונה בארץ (למעט אולי הברוהאוס שנסגרה כבר) נפתחה לפני כמעט 15 שנה ע"י יהודי אמריקאי חובב בירות בשם דיוויד כהן. למבשלה היה גם בר שפעל בפלורנטין במשך כמה שנים אך נסגר כבר.

הסיפור: שלא כמו בארה"ב (שם ביקרתי לאחרונה) כמות מבשלות הבוטיק בארץ לא גדולה באופן יחסי, רובן נמצאות במיקומים פחות אטרקטיביים, יש כאלו שמפעילות סוג של ביר גארדן, אך קשה למצוא כאלו להן יש פאבים במיקום עירוני מרכזי יחסית (למעט אולי הג'מס בערי השינה של גוש דן). יוצאת דופן היא המבשלה של הדאנסינג קאמל שנמצאת ממש בתוך תל אביב ולה גם פאב קלאסי צמוד.

ניימן, שהגיע לביקור בארץ, קבע בדאנסניג קאמל (בו הייתי לאחרונה לפני 3 שנים) מפגש של הבלוג שלו (כזה 2010 מצידו), אז אמרתי שאצטרף וקבעתי להיפגש שם גם עם הראשוני.

הגעתי למבשלה בסביבות 20:30 יחד עם הראשוני, נכנסנו פנימה אל הפאב, שם ישבנו כבר ניימן וחברים, כשאנו הגדלנו את כמות המשתתפים במפגש ב-25%. אחת מהמשתתפות היתה יעל (לא סוגרת ת'פה), אותה סוף סוף יצא לי לפגוש באופן אמיתי, אחרי כ-10 שנים של הכרות וירטואלית.

במקום אפשר למצוא את הבירות הידועות והקבועות של הדאנסינג מהחבית – Patriot, Old Papa, Eve, Hefe Whit, Leche Del Diablo, Chailander ו- Midnight Stout, וכמו כן תפריט מאכלי פאב ונשנושים.

הבאתי לראשוני לטעום מבירת החיטה ומזאת החריפה, כשהוא העדיף להזמין חצי מהראשונה (32). אני הזמנתי חצי APA – פטריוט (32) וגם פלורנטין טבעוני בטורטיה (27).

ישבנו עם החבורה ושוחחנו בהנאה עם הבירה הטובה, והטורטיה עם הסייטן שהפתיעה לטובה.

בשלב מסוים הבנו שהגענו לערב קריוקי קבוע של הפאב. למרות שהיו שם דווקא כמה זמרים מוצלחים, לא יכולנו לשמוע אחד את השני, אז יצאנו והמשכנו את המפגש בחוץ, כשלקחתי בינתיים עוד שליש מידנייט סטאוט (27).

בחוץ שוחחנו עם יעל לגבי מקומות מועדפים לאכול בעיר היום, והיסטוריה/פיקנטריה של תחום הבלוגים/פורומים ביקורות אוכל, כולל המנהג הנפשע של ארוחות מוזמנים שהיה נפוץ לפני כ-10 שנים. בסופו של דבר פרשנו (עם חולצת ניימן 3.0 מתנה) ונפרדנו לשלום עד הפעם הבאה.

לסיכום: הדאנסינג קאמל נשאר אותו פאב/מבשלה קלאסי בלי המולה (בד"כ) בו תוכלו ללגום בירת בוטיק תל אביבית איכותית מהחבית. אמנם למקום יש את הקהל הקבוע (והכוסות לשתיינים) אבל חבל שלא ממנפים את זה לקצת יותר מכך – כמו במבשלות הבוטיק בארצות הברית.

3.5 כוכבים בסולם עכברוש העיר – כדאי לבקר

5 מחשבות על “דאנסינג קאמל – גם בישראל

  1. פינגבק: פורטר אנד סאנס – עד הפעם הבאה? | עכברוש העיר

  2. פינגבק: שניט – בירה עם רגשות מעורבים | עכברוש העיר

  3. פינגבק: שניט – אז מה נסגר? | עכברוש העיר

  4. פינגבק: מהתעשיה למתחם – מסע בערבות תל אביב | עכברוש העיר

כתיבת תגובה