שניט – Take 2

זמן: יום רביעי בערב, מרץ 2022

מיקום: הארבעה 12, תל אביב

רקע היסטורי: השניט – Schnitt Brewing Company, הינו ברו-פאב (פאב מבשלה) תל אביבי חדש מבית הפורטר אנד סאנס – Porter & Sons, שנפתח בצמוד אליו לפני כחודשיים.

הסיפור: אחרי זמן רב מדי העכברושית ואני יצאנו לדייט חצי ספונטני והתלבטתי לגבי היעד.

הביקור הקודם בשניט לא היה מלהיב מספיק. אך כמה ימים לפני כן ראיתי שגדל שם המבחר של הבירות, כולל הסגנונות שאני יותר מתחבר אליהם, ושסוף סוף הוסיפו גם ברזים אורחים – של באסטרס, אותם אוהבת העכברושית. אז החלטתי שננסה שוב – Take 2.

בדרך אל המקום עברנו ליד הפאנץ' ליין הותיק והעתיק, שהיה די מלא. לרגע התלבטנו אם להיכנס ולהצטרף לערב קריוקי מלהיב ומגניב אבל ויתרנו (לא באמת אם תהיתם).

כבר מהכניסה היה אפשר להרגיש ולראות את השינוי באווירה מהפעם שעברה. המקום הגדול היה הפעם יותר מלא וחי, למרות שעדיין היה חצי ריק בפנים, כשגם בחוץ בכיכר גבעון ישבו לא מעט מבלים.

גם בגזרת הבירות ניכר השיפור כאמור – 10 בירות של המבשלה מתוך 12 ברזים (לעומת 7 בפעם שעברה), ועוד שניים אורחים של באסטרס.

שניט – בירות מהחבית

התלבטתי מה להזמין וביקשתי לטעום 3 בירות – קצנלסון (DDH NEIPA), מעונן חלקית (הייזי דריי-הופד פייל אייל) ולוינסקי פארמהאוס – סייזון עם תבלינים משוק לוינסקי, שהיתה המעניינת משלושתם (כך חשבה גם העכברושית שלא אוהבת בירות בכלל). בעצה עם הברמנית בחרתי להתחיל עם חצי קצנלסון (34 ש"ח), כשהעכברושית הזמינה שליש סיידר באסטרס, אותו לרוב היא שותה בבית בבקבוקים (29), ומוגש אפילו בכוס ממותגת של הבאסטרס.

תפריט האוכל לא השתנה יותר מדי, והזמנו 3 מנות טבעוניות לנשנש בצד – נאצ'וס טיחואנה (25), קנזס סיטי פרייד פיקלס (25) ומיסיסיפי האש פאפיס (29). מכיוון שמדובר בשירות עצמי, שילמנו במקום וקיבלנו את המשקאות מיד. את האוכל באים לקחת כשהוא מוכן כשמקבלים SMS לנייד.

שניט – תפריט אוכל

יצאנו החוצה עם השתייה  והתיישבנו בספסלים שבכיכר גבעון שמאחור. זאת, עם בתי עסק נוספים שפתוחים, הופכת למתחם לילי מעניין, שלדעתי יפרח באביב. מעניין אם מישהו עוד זוכר את אירועי טעם העיר הראשונים שהיו שם, לפני שהפכו להמוניים.

לא חלף יותר מדי זמן וקיבלנו את ההודעה לנייד שהאוכל מוכן. הנאצ'וס, לא דוריטוס מהשקית, היו נחמדים, כך גם המטוגנים והמטבלים.

בחוץ היה טיפה קריר אבל לא נורא, היו גם מוסיקה ואווירה, מהם נהננו ביחד עם הנשנושים והשתייה, כשמסביבנו ישב קהל מעורב.

כשסיימנו את הסיבוב הראשון, ניגשתי להזמין משקה נוסף – שליש לוינסקי פארמהאוס הפעם (29), ולברר לגבי קינוח היום. זה היה קראמבל טבעוני, אותו הזמנו גם (23).

הלוינסקי המתובלנת היתה אף היא טובה, כשהקראמבל היה קצת מוזר ולא אחיד. כדאי אולי לנסות קינוח אחר בסביבה בפעם הבאה – מה-416 לדוגמא.

עקב אילוצי זמן, לא המשכנו לסיבוב נוסף הפעם, והסתפקנו בכך לעת עתה.

לסיכום: אחרי הטייק הראשון הלא מלהיב, עכשיו עם מבחר בירות גדול וטוב יותר בברזים, בתוספת מקצועיות ואווירה, הטייק השני היה הרבה יותר מוצלח. חשוב לשמור על יציבות ויש עוד מה לשפר, אבל שרק ימשיכו כך. אל תשכחו שעדיף לקחת שתי בירות, לא רק אחת – Take 2 not just 1.

3.5-4 כוכבים לשניט – כדאי/מומלץ לבקר, רק כדאי לבדוק קודם לכן באתר שלהם אילו בירות יש בברזים ואם אתם אליהן מתחברים.

3 מחשבות על “שניט – Take 2

  1. פינגבק: שניט – בירה עם רגשות מעורבים | עכברוש העיר

  2. פינגבק: שניט – אז מה נסגר? | עכברוש העיר

  3. פינגבק: בירה בחשכה – חוויה חושית שונה | עכברוש העיר

כתיבת תגובה