WineBerry – סוגרים שנה עברית

זמן: יום חמישי בלילה, ספטמבר 2022

מיקום: ידידיה פרנקל 2, פלורנטין, תל אביב

רקע היסטורי: ה WineBerry (וויינברי) הינה חנות ובר יין שכונתי שנפתחה בפלורנטין בשנת 2019, המציעה מבחר יינות לשתות במקום ו/או לקנות בקבוקים לקחת (סניף נוסף בלילנבלום)

הסיפור: אחד מהדברים הטובים בלהיות עכברוש העיר הוא שיוצא לי לצאת הרבה לבלות, לגלות ולבדוק הרבה מקומות חדשים ומגוונים ברחבי תל אביב. אך לצד זה יש גם חסרון – מכיוון שגם לי יש מגבלת זמן, ובינתיים נפתחים כל הזמן עוד מקומות, לא יוצא לי לחזור למקומות שאהבתי לעיתים מספיק קרובות.

הפעם, כשהעכברושית ואני קבענו לדייט, היתה זו הבחירה שלה לחזור אל ה-WineBerry בו היה לנו דייט מוצלח לפני כמה חודשים.

גם הפעם יצא הדייט שלנו ביום חמישי, כשהגענו למתחם הלילי העמוס של ויטל-פרנקל לקראת 21:30 (כשגם האורסה והגם הברלין היו מפוצצים במבלים).

למרות ההמולה ברחובות, בוויינברי היה יחסית רגוע. השולחנות הבודדים בחוץ היו תפוסים, כשרצינו לשבת ליד החלון בפנים כמו אז, אך הברמנית/מלצרית אמרה שזה מפריע לה לעבור (אז למה לשים שם כסאות), אז התיישבו בשולחנות הקטנים הנמוכים שמול הדלפק.

הקונספט במקום לא השתנה, מבחר יינות רחב בבקבוקים, כשאפשר להזמין גם כוסות מאלו שפתוחים – אדומים, רוזה ולבנים, 5 מכל סוג. בעוד אנו מתמקמים נכנסו כמה (נשים בעיקר) לפנינו להזמין בקבוקים/כוסות, עד שהגיע תורנו.

העכברושית רצתה משהו אדום קליל, כשהברמנית נתנה לה טעימה מאחד מהבקבוקים הפתוחים, ששכחתי את שמו. העכברושית אהבה, אז הזמנו שתי כוסות (32 ש"ח לאחת), כשעליהן רשמה הברמנית את שמותינו.

בנוסף הזמינה העכברושית את פלטת הגבינות שזכרה לטובה (39) כשעל הצ'יפס מהשקית, והארטישוק בשימורים ויתרנו. במקום זאת הלכתי לבדוק לגבי פיצה טבעונית בלה טיגרה בשבילי. זו היתה פתוחה הפעם, אך התברר שאפשר להזמין רק במגשים, ולי לא היו לזה פרטנרים, אז ויתרתי.

היין היה טעים וקליל, כשפלטת הגבינות כללה גם מקלוני לחם, דבש, זיתים, חמוציות והרבה אגוזים – כך שגם לי זה התאים.

שתינו ברוגע ובהנאה, וכשסיימנו את היין התחשק לנו עוד. טעמנו עוד שני יינות אדומים קצת יותר כבדים, אך לבסוף בחרנו להזמין כוס נוספת מהיין אותו שתינו ואותה לחלוק.

כשסיימנו גם את זו לשתות, ביקשנו ושילמנו את החשבון (135), ויצאנו החוצה שוב אל ההמון.

לסיכום: ה-WineBerry לא השתנה מאז הפעם שעברה ונשאר מקום רגוע שנעים לבוא אליו ולשבת בו על כוס או בקבוק יין מהמבחר המגוון, בלי לקרוע את הכיס. לגבי האוכל כדאי לא לבוא רעבים או לנשנש משהו לפני/אחרי, באזור פלורנטין כאמור לא חסר.

3.5 כוכבים בסולם עכברוש העיר – כדאי לבקר לדייט כזה או אחר

מחשבה אחת על “WineBerry – סוגרים שנה עברית

  1. פינגבק: קאנו ואלפקה – בילוי של ליל קיץ בפלורנטין | עכברוש העיר

כתיבת תגובה