אברהם (הוסטל) בר – לא לתיירים בלבד

זמן: מוצ"ש, אוקטובר 2018

מיקום: לבונטין 21 (מפגש עם רחוב הרכבת), תל אביב

רקע היסטורי: הסניף התל אביבי הענק של רשת האכסניות אברהם הוסטל נפתח לפני כשנתיים וחצי, בצומת מרכזית בעיר, ממש מעל עבודות הרכבת הקלה. כשבין היתר, יש בו גם בר.

הסיפור: הבר של אברהם הוסטל לא ממש היה בתוכניות שלי עד ששמעתי מאחד הקוראים הנאמנים שמציעים בו 5 סוגי שפירא מהחבית, אז הוספתי אותו לרשימה.

מגלישה מקדימה באתר של המקום למדתי שיש בו גם כל מיני אירועים מיוחדים – כגון חגיגות אוקטוברפסט, ערב הודי, הקרנות של משחקים וסרטים על הגג ואחרים, כמו בהוסטלים קצת יותר רחוקים.

הראשוני הציע שנצא לבירה, קראתי גם לנטול הכינוי (לפטי "העסוק" לא יכל להצטרף), ושמנו פעמינו אל האברהם הוסטל. נכנסנו אל ההוסטל הענק והצבעוני בסביבות 21:15 ועלינו אל הקומה הראשונה שם נמצא הבר. למרות שבאתר לא קראתי על איזו פעילות מיוחדת קודם לכן, היה המקום מלא מפה לפה. הסתבר שהיה זה ערב של FluenTLV, בו יושבים בקבוצות מסביב לשולחנות ומתרגלים שיחה שוטפת בשפות שונות (כגון: ספרדית, עברית, פורטוגזית, גרמנית, ערבית, הולנדית, יידיש ומה לא).

לצערנו לא היה לנו למה להצטרף לתרגול שפות (לא יודעים מספיק), אבל לשמחתנו היה מקום פנוי על הבר, ממש מול הברזים של הבירות – 5 ברזי שפירא כאמור + נציגי טמפו (גולדסטאר, מכבי, פאולנר וכו'), כשיש גם מבחר יפה בבקבוקים.

אני בחרתי להזמין חצי שפירא אואטמיל סטאוט (31 ש"ח), בעוד שנטול הכינוי טעם את השפירא חיטה מול הפאולנר והזמין בסוף חצי מהראשונה (31). תפריט האוכל מגוון ומזמין אף הוא, אך מכיוון שלא הייתי רעב הזמנתי רק צ'יפס בטטה (21) לנשנוש (ללא הפרמזן).

הבירה היתה צוננת וטובה, והצ'יפס היה פריך וטעים. הראשוני הצטרף אלינו טעם גם הוא מהשפירא חיטה והפאולנר, כשהוא העדיף דווקא את השנייה (31).

שתינו לאיטנו על הבר, כשהפעם רוב השיחה נסבה סביב נדל"ן, ומסביבנו המקום מאנשים ובליל שפות שונות המה.

סיימנו קצת אחרי 22:30, בדרך החוצה עברנו בשירותים המשותפים, כשמהתא שהתפנה יצאו יחדיו שני בחורים, אז הלכתי במקום לשירותים הנכים (בו משום מה היתה פרסומת ליוגה).

לפני שהלכנו עלינו אל הגג הגדול, בו מקרינים כאמור משחקים וסרטים, שהיה מלא במתאכסנים מסתלבטים, כשממנו השקפנו קצת על עבודות הרכבת הקלה והמגדלים.

לסיכום: גם אם אתם מקומיים, הבר באברהם הוסטל הוא מקום בילוי מזמין, עם מגוון אוכל ובירות במחירים סבירים, שלל אירועים, כשעל הדרך אפשר גם להכיר ולשוחח עם תיירים בגילאים שונים שבמקום מתאכסנים.

3.5 כוכבים בסולם עכברוש העיר – כדאי לבקר

3 מחשבות על “אברהם (הוסטל) בר – לא לתיירים בלבד

  1. פינגבק: 2018 – סיכום השנה של עכברוש העיר | עכברוש העיר

  2. פינגבק: אברהם (הוסטל) בר – ערב ערב | עכברוש העיר

  3. פינגבק: מהפגנה למסיבה – סבב הברים האולטימטיבי? | עכברוש העיר

כתיבת תגובה